The Spectacular Life ღ

Underbar Vårdag ღ

Posted on: 2010/05/02

Vänder ansiktet mot solen…

blundar…

känner hur de varma strålarna värmer mitt vinterbleka ansikte…

njuter av att höra fågelsången blandas med barnens skratt när de springer runt för att se på alla djuren…

sitter på inne gården på 4H gården i Halmstad…

en underbar vårdag…

med klarblå himmel & strålande sol…

HELA JAG FYLLS AV LYCKA & GLÄDJE ღ…

ÄNDA IN I SJÄLEN ღ…

Dessa stunder ger mig massor av energi – så det rinner över alla bredder

Hur ofta göra vi dessa saker som verkligen får oss att må bra? Och som ger oss energi?!

Vet du vilka saker som ger dig energi?

Hur ofta gör du dem & faktiskt tillåter dig själv att bara vara & bara insupa stunden & njuta?

Hur ofta väljer du faktiskt bort att göra det som ger dig energi – för att göra ”måsten” som själ din energi?

Efter promenerar vi runt gården & jag insuper skogens lugn & den vackra naturen, barnens skratt & bus…

hummmmmmmmm…

Det är olika saker i livet som får mig att känna mig levande… detta är verkligen en av dem!!!

Ha en fortsatt Underbar Vårdag 🙂

Ann@ ღ

4H gården - 09

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

