The Spectacular Life ღ

Energikälla 4

Posted on: 2010/06/04

Å vårt underbara landskap!

Vi har så mycket fint i vårt land. Massor av vacker natur. Igår var jag & fikade med barnen hos mina föräldrar & min mamma bad mig köra ett ärende till Gödastorp för att hämta upp en blombeställning. Den snabbaste & enklaste vägen är att köra motorvägen till Falkenberg för att sedan där svänga av mot Årstad. Kanske för många den självklara vägen – likaså för mig om jag har en tid att passa.

Men när jag inte har det så kör jag alltid småvägarna!!! För att njuta av denna underbara natur vi har i vårt land på riktigt, riktigt nära håll. Lantliga slingrande små vägar som kantas av både grön, skön natur  & intressant kultur.

Det ger mig verkligen MASSVIS med energi! 😉

Här vill jag dela med mig av en LITEN del av allt det underbara jag såg! (ps lovar att det kommer mer!) 😉

Utedass - mitt ute på en åker

Utedass - mitt ute på en åker 😉

Underbar stuga i Blixtorp/Halland

Underbar stuga i Blixtorp/Halland

Årstad Kyrka

Årstad Kyrka

Groda vid Gödastorp

Groda vid Gödastorp

Sommarbild vid Gödastorp

Sommarbild vid Gödastorp

MÅ UNDERBART VÄL! 😉

Ann@ ღ

Lämna en kommentar

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör som 765 andra, prenumerera du med.

Arkiv

Kategorier