The Spectacular Life ღ

Energikälla 8 Ny i mitt liv!!!

Posted on: 2010/06/20

Vi delar fortfarande med oss av vad som ger oss energi!Min mor har under hela min uppväxt älskat att baka.
Mest har jag tyckt att det var kladdigt, tog för lång tid… men gott var det när det väl var färdigt!

 Jag önskar att mina barn i framtiden ska få ta del av ”mammas kanelbullar” 🙂 en glad och go Bullmamma helt enkelt. För en tid sen köpte jag mig en ny bakbok av Leila. (se tidigare inlägg) ”jag har länge tänkt, när jag flyttar till hus så ska jag XX XX XX” för att börja baka NU och inte SEN 🙂

 Det jag fann under tiden jag bakade var att jag blev lugn, harmonisk och fick återigen vara kreativ med pyssel och gottigheter!

 Här nedan kommer några få bilder på lite av det jag bakat!
Smaklig fika 🙂

Kanelbullar innan ugnen!

 

  

  

kanelbullar varma, nybakta med hjärtan på

 

 

 

 

 

 

kladdiga choklad muffins MUMS

 

kladdiga choklad muffins poserar

 

  (¯ `* ¤ .¸.¤*´¯)
. . . . Anna . . . .

 

1 Response to "Energikälla 8 Ny i mitt liv!!!"

✫ ✫ ✫ Mmmmmm…. 😉 ✫ ✫ ✫

Känner igen känslan!

När jag som liten kom hem från skolan & mamma hade bakat. Det doftade nybakta bullar ända ut på gatan & hela huset var fullt av denna underbara lukt.

& när jag sedan fick sätta mig ner & provsmaka bullarna som fortfarande var varma & till dem dricka riktigt kall mjölk!

säger bara: mmmmmmmmmmmm…. 🙂

Fina minnen

Må väl denna fina söndag! 😉

Ann@ ღ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

