The Spectacular Life ღ

Energikälla 9

Posted on: 2010/08/12

Detta underbara blomster fällt kör jag förbi när jag skall till jobbet!

Fyller mig med energi & jag bara älskar den lila/ blå färgen dessa blommor har. 😉

Är inte så kunnig på blommor så jag vet inte var de heter. Vet du? Skriv det gärna i en kommentar. Vore trevligt att veta vad de heter 😉

Vad i naturen under sommaren fyller dig med energi?!

Namastè

Anna

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

