The Spectacular Life ღ

Oj oj oj…. gamla rutiner skönt ibland men ändå inte

Posted on: 2010/08/16

Så kände jag absolut efter min goa goa semester!

Efter att ha varit i full gång med bloggen, facebook, mitt jobb, träningen och annat smått och gott till att gå på semester och inte göra NÅGOT AV DETTA!

Underbart att inte vara nära tekniken varje dag, då menar jag inte att vara ifrån bloggen för den har jag saknat massor, utan själva datorn, mobilen….. 🙂

Nu är jag tillbaka efter semestern och ska börja utnyttja tekniken varje dag igen. Lustig känsla.

Jag vill ju ha kontakt med omgivningen via telefon,facebook och annat 🙂 jag vill ju BLOGGA och skriva av mig ventilera mina tankar 🙂 men vill slippa dator och mobil…. HUR kan det gå ihop?

Det går ju inte *skrattar*

Har varit lite svår startad när det gäller det mesta efter semestern. En rutin efter den andra kommer tillbaka allt eftersom!

Hoppas ni alla har haft en underbar sommar!
Min ledighet var 4veckor lång, men den kändes som ett halvår!

Kändes som jag var ledig väääääldigt länge, fastän jag gjorde MYCKET och roliga saker! Det var härligt tycker jag!

Har ni fått några funderingar i sommar? Några frågeställningar som dykt upp?

Back in bussiness 🙂
Kramar

 (¯ `* ¤ .¸.¤*´¯)
. . . . Anna . . . .

1 Response to "Oj oj oj…. gamla rutiner skönt ibland men ändå inte"

Jag kan verkligen känna igen mig i det du skriver att man sätter sig framför datorn & bara
känner bläää…. man vill skriva men på samma gång inte….
Jag var ju inte iväg från datorn så mycket men jag kunde ändå känna det när jag väl hade
varit borta från den att det var verkligen skönt. Likadant med mobilen.

BLOGGEN ÄR VERKLIGEN EN FRISTAD!!! Kanske vi skall komma på ett sätt som gör att vi kan spela in oss själva i det vi tänker & sedan så kopplar vi in det i datorn & så sköter datorn att göra inlägget själv. Med att skriva ner det vi spelat in. Hade varit underbart!

Som sagt tekniken är underbar!

Ha en underbart dag!

Ann@ ღ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

