The Spectacular Life ღ

Jag är trasig…

Posted on: 2010/09/10

Ja det skrev jag som status på Facebook igår & jag fick många fina kommentarer på det av många av mina vänner.

Bland annat dessa:

”Men lille vän 😦 låter som något allvarligt hänt … Inte riktigt likt dej att skriva Så här … Jag tänker på dej”, ”*Kramar om*”, ”Vännen! Vad har hänt????? Ta hand om dig :*”, ”♥ ♥ ♥”, ”KRaM…” & min personliga favorit: ”Då får vi laga! Kramar ♥”

Det jag vill dela med Er här på bloggen är det jag skrev som svar på dessa kommentarer. För att det är något för oss alla att tänka på. Handlar om vänskap, styrka, hitta de positiva mm. Tankar helt enkelt.


♥ TACK MINA VÄNNER FRÅN BOTTEN AV MITT

Vill inte skriva här vad som hänt som ni kanske kan förstå. Men säg så här… ännu en enorm prövning jag/ vi står inför som jag/ vi inte hade behövt just nu! Som Du skriver X, det är inte likt mig att skriva så & jag ser det mesta med ljusa ögon men det betyder inte att det finns stunder då även jag vill dra täcket över huvudet & inte gå upp! 😉

Detta är en sådan stund. Men jag vet att jag/ vi kommer att komma igenom detta, ibland svårt bara att hålla upp positiviteten hela vägen. Det är ju dessa prövningar som gör att man växer & utvecklas som människa. Synd bara att man inte alltid kan välja när man skall ställas inför dem.

Som en underbar väninnan sa till mig vid ett samtal för ett tag sedan – jag tror att de är de människor som faktiskt kommer att klara sig igenom en svår prövning som ställs inför de svåraste?!
Vet inte om det är sant men det är en tanke att ha med sig.

Kramar på Er alla & ett stort tack för Er värme som ni skänker mig! ♥
Det är bla eran energi & omtanke som gör det lättare att hitta den kraften jag behöver! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥”


Tack till Er alla också som läser våran blogg, som delar & som gör det värt att skriva!

Må väl denna dag!

Ann@

1 Response to "Jag är trasig…"

Ta hand om dig vännen! All kraft till dig!

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

