The Spectacular Life ღ

idag vaknade jag uppjagad

Posted on: 2010/09/28

av alla drömmar!!!

Ja OJ vad jag drömmer, om jag så somnar om i 10 minuter bara, så drömmer jag! 🙂
Hjärnan har mycket att rensa ut!

Idag vaknade jag, solen skiner, blå himmel och jag ifrågasätter min jogging tur?
Hur är man funtad tro *ler gott åt mig själv*
Världens bästa förutsättningar idag…. så nu har jag BESTÄMT mig att jag SKA ut!

GÖR DET NU som vi skrivit om tidigare!
Låt inga argument förstöra er plan, vi vet ju alla hur skönt det är när det väl är gjort!
Framförallt är ju jogging utomhus även skönt under tiden, fint väder och frisk luft 🙂
Kan ju inte bli mycket bättre!

Idag är en underbar dag, jag har valt att skapa den på det viset!
(¯ `* ¤ .¸.¤*´¯)
. . . . Anna . . . .

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

