The Spectacular Life ღ

Det är mycket ibland…

Posted on: 2010/10/22

Å, det känns alldeles för längesedan som jag skrev ett inlägg  & jag har så mycket jag vill skriva att jag så lätta får skriv kramp. Det är så mycket att jag inte vet vad jag skall börja & det kan vara så att det har med min prestation att göra också…. 😉 men bara lite!

Både jag och den andra Anna har haft mycket i våra privat liv den senaste tiden och vi har så stora ambitioner med bloggen & vill att det skall vara så bra så möjligt för Er som tar Er tid att läsa  det vi skriver att det har blivit lite övermäktigt ibland.

Våra tankar var att göra det enkelt & att det skulle vara från känsla när vi skriver men vår ambition tar ibland överhand  & det blir prestation & det pga av vi vill så mycket.

Det händer nu mycket i våra privata liv & det som händer är bla mycket jobba för en av oss & allt vad det heter med att börja plugga på högskola för den andre.

Det jag egentligen vill säga är att Vi kommer att ändra lite här inne på bloggen en tid framöver för att få det som vi vill och för att det skall vara inspirerande för både Er & Oss när Ni går in & läser & för Oss när Vi går in & skriver.

Ha tålamod med oss & ha en helt fantastiskt underbar helg!

Må väl! Ann@

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

