The Spectacular Life ღ

Delad glädje är dubbel glädje nr 2

Posted on: 2010/11/26

Vill dela med mig av ännu lite glädje eller ja, jag tyckte det var fantastiskt roligt när det hände & därför vill jag dela med mig av det till Er!

För ett par veckor sedan skulle jag & min dotter på en konsert som Högskolan/ Kåren i Halmstads kör Körrmit skulle hålla i. Det blev en liten sen start & eftersom lillan redan var ganska så trött så blev hon efter ett tag väldigt trött, men för att lösa denna trötthet så åt hon godis… hon verkade dessutom inte så intresserad först av att lyssna på den fina sången, så hon kom på ett sätt att underhålla sig själv.

& när jag tittat på henne ser hon ut så här:

 

hon sitter & slickar på baksidan på godiset & sätter fast dem i ansiktet. Snacka om kreativitet & jag skrattade högt. Passade kanske inte in i den andra hållningen just då men mitt skratt gick inte att hålla tillbaka.

Efter att sedan ätit upp detta godis & när övertröttheten slagit till var hon som en duracellkanin på golvet & dansad& hoppade & rockade loss så att hon nästan stal showen från kören.

Underbara unge!!!

Kram på Er

Ann@

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/2131300/the-spectacular-life-?claim=6wcr9d8sdcp”>Följ min blogg med bloglovin</a>

3 svar to "Delad glädje är dubbel glädje nr 2"

Vad hon är otroligt påhittig , denna mormors lilla flicka . Undrar ibland om hon är äldre än tre år . Hon bara är det bästa som fins . Hon gör ofta att jag glömmer min smärta . Hon tar mig för den jag är . Mormor jag kan hjälpa dig med allt säger hon och så får man en stor kram . Tack Anna att vi får låna henne ibland , det betyder mycke för oss . kram mamma ❤

Det är så lite!

Ja hon skänker mycket glädje den lilla illbattingen!

Kram tillbaka

haha awww så gulligt ♥ 😀

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

