The Spectacular Life ღ

Julkänsla

Posted on: 2010/12/09

För mig var det många år sedan jag verkligen kände en riktig julkänsla.

Jag har under min barndom till jag var runt 20 år firat jul på PRECIS samma sätt varje år. En underbar jultraditions som jag håller kärt i mitt minne & hjärta.

Med åren har traditionen fallit i bitar & nya har skapat – om ej fasta traditioner.

Sedan jag fick min lilla Nova har julkänslan börjat att återkomma. 😉

Den blir mer & mer för varje år & detta av att se hennes förväntan & glädje över julen.

Igår samlades några av mina nyfunna vänner i klassen hemma hos mig & vi delade med oss av olika jultraditioner. En mycket mysig kväll i julens tecken.

Här vill jag dela med mig av lite underbar jul musik till Er för att höja julstämningen. Jag fick gåshud! 😉

Julfrid till Er alla!

Ann@

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

