The Spectacular Life ღ

Hur ser du på din kropp?

Posted on: 2010/12/12

Det är en fråga som vi alla kanske skulle fråga oss någon gång.

Jag vet hur jag såg på min kropp under den tiden i min ungdom som jag led av aneroxia & bilden nedan speglar det på ett bra sätt.

Bildkälla: http://mthereseo.bodyfit.no/

Hur ser du på din kropp?

Är bilden du har av din kropp realistisk? Har du frågat andra om din kropp – har de samma uppfattning?

Vad är du onöjd med?

Men framförallt – VAD ÄR NU NÖJD MED?!

Vi är födda med en kropp –  det är den enda vi har & kommer att ha i detta liv. Så ta hand om din kropp – det är din själs boning.

Må väl & njut av din kropp!

Ann@

 

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

