The Spectacular Life ღ

Snön lyser vit på taken

Posted on: 2010/12/16

som den gjorde i morse när jag vaknade! ヅ

Som toppen på moset var det även snöstorm. Det fick bli en dag att tillbringa inne och även lillan fick stanna hemma. Hade annars fått skotta ut snön. (som jag ändå gjorde lite senare för ett mycket viktigt möte idag) 😉

Så idag sitter jag med min hemtenta i knät – hela huset tänt med ljus – lillan kollar på Aladin och jag njuter av att bara kunna vara inne i värmen och mysa. Ser det som mysigt även om jag har tentan att sitta med. Lugnt sällskap av lillan berikar min dag och får mig att jobba på ännu mer.

Vad gör du idag?

Tar du paus när det är snöstorm ute?

Har du möjligheten att kunna stanna inne en dag som denna och inte ge dig ut?

Vad hittar du på inne?

Jag kryper upp i soffan med datorn för att plugga lite till.

Önskar att du kan göra detsamma!

Varma Kramar Ann@

2 svar to "Snön lyser vit på taken"

Jag glor på meningslösa tv-program under mitt täcke i soffan och är väldigt nöjd med det. Lite senare skall jag skriva klart mitt personliga förändringsarbete, men det skall jag inte tänka på nu. Tentorna vill jag inte ens tänka på. Det börjar jag nog med nästa vecka 😀

Tack för din kommentar Emelie!

Det låter verkligen supermysigt! Och det var ett gott råd att INTE tänka på tentorna. Skall se om jag kan följa det.

Må väl och mys på!

Kramar Ann@ ღ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

