The Spectacular Life ღ

Men hallå nycklarna sitter i bilen och den är låst… GOD MORGON! ;)

Posted on: 2010/12/29

Ja, så var det min morgon började.

Vaknade tidigt denna morgon även om jag inte behövde… men men ….

Träning stod det på schemat och jag gick upp medan resten av familjen låg och sov 😉

Gick ut i bilen för att starta den och som jag alltid gjort så när jag satt igång den så skrapar jag rutorna. Vad som inte gick som vanligt var när jag skulle sätta mig i bilen för att ta mig till gymmet. Det var låst! : O och bilen var igång.


Nu är det så att 1. det skall inte gå att låsa bilen på det sättet. (speciellt lås och speciellt centrallås) och 2. vi har inga extra nycklar till bilen då vi har ärvt den efter min sambos mamma.

Så vad göra?

Mitt val var att behålla lugnet – inget hjälper att bli förbannad eller uppstressad. Fick bara konstatera att träna på det passet jag hade tänkt fick jag lägga på hyllan. Och jag gick in och väckte min sambo.

Han fick sig ett glatt uppvaknande 😉 Jag kan i alla fall påstå att han är vaken nu och det efter att han fått använda hjärnan tidigt på morgonen 😉

En timme senare när vi tänkt klart och använt dubbel hjärnkapacitet så är nycklarna i säkert förvar och bilen avstängd.

Och vi vet nu ännu ett sätt på vilket man kan använda en gardinstång till!

Tack för hjälpen Älskling!

Skapa dig en underbar dag och välj positivt!

Ann@

 

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

