The Spectacular Life ღ

INSPIRATION inför 2011

Posted on: 2011/01/01

Jag är ett stort fan av visdomsord, citat, dikter och motton! 😉

Många idag inreder sina hem med att använda dessa som utsmyckning i hemmet på väggarna. Istället för att ha en massa färger på vägarna så är det mjuka färger och så skriver man ord som betyder mycket för en.

Texter på väggarna – vita väggar och associationerna i hemmet är mer att smycka med inspirerande text på väggarna antingen genom att måla dem direkt på väggen eller att hänga upp ord.

Så har du ett favorit visdomsord, citat, eller ett motto som du lever  efter – skriv det på väggen 😉

Då blir du påmind om det varje dag!

Don´t dream your life – LIVE YOUR DREAM! Är ett motto som jag lever efter och som jag skulle kunna tänka mig att skriva på en vägg. Jag har Fånga dagen i ord av trä som hänger ovanför spegeln i hallen.

Idén till detta inlägg fick jag av en vän Johan som skrivit denna underbara text ovanför hans dotters säng.

Mycket inspirerande och vackert att titta på!

Har du några tips på lager?! Dela gärna med dig!!!

Kramar och ha en underbar kväll denna 1:a Januari 2011!

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

