The Spectacular Life ღ

Energikälla

Posted on: 2011/01/02

Precis inkommen från en underbar promenad tillsammans med min familj!

Underbar dag och underbart väder! Strålande sol och klarblå himmel! En sådan här dag GER MIG MASSOR AV ENERGI!

Lillan gjorde det bara trött och hon kämpade med att försöka att somna i sin pulka som är alldeles för liten för henne. SÅ rätt kul ut. Halt är det också ut – så halt att jag i princip stod stilla och halkade! Måste sett otroligt kul ut – med det bjöd jag på! 😉

Nu bilder på min sambos fina skridskobana som han spolat till nu i några dagar!

 


Ser rätt så proffsigt ut om jag får säga det själv!

Glöm inte att hålla utkik efter lösningen på korsordet som jag lade ut häromdagen. Kommer senare idag!!!

Om du missade det så gå in på länken Ett litet korsord (<-klicka på den färgade texten så kommer du till korsordet) och försök att lösa det så kommer som sagt lösningen senare idag!

Kramar


Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

