The Spectacular Life ღ

Små kärlekstecken i vardagen

Posted on: 2011/01/08

Ja, det kan man hitta lite överallt om man vill och öppnar ögonen för att se dem! 😉

Igår så stekte jag pannkakor och då uppenbarade sig detta på en pannkaka. Ett litet hjärta! 😉

För ett tag sedan när jag var och handlade så köpte jag potatis och då fann jag denna fina potatis!

Så öppna ögonen för tecknen som finns i din omgivning!

Har du sett något själv på sistone – DELA gärna med dig till oss.

En tjej vars blogg jag läser hade lagt ut ett kort som hon tagit på trädtoppar och de formade också ett hjärta.

Love is in the air!

Skapa dig en underbar Lördag!

Kram

3 svar to "Små kärlekstecken i vardagen"

Man blev ju glad av att bara läsa detta ju… *L*

Tack snälla Iashemlis!

Det värmer i mitt hjärta!

Skapa dig en fortsatt underbar lördag kväll!

Kram Ann@ ღ 😉

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

