The Spectacular Life ღ

Trötthet

Posted on: 2011/01/10

Vet inte vilken bild som liknar mig mest så jag valde att lägga in dem båda.

Ja, jag vet att man skall lyssna på kroppens signaler och lägga sig om man är trött.

Men så kommer det så MENET… 🙂

Men om jag skall lämna in tentan i tid i morgon så får jag snällt gå emot mitt bättre vetande och stanna uppe och fortsätta att skriva.

Hur gör jag då för att hålla mig vaken och fortfarande vara alert?

Har du några tips förutom kaffe?

(drogalternativ är inte välkommet!)

Dela gärna med dig av tips på att hålla sig vaken!!!

Önskar ibland att jag var som Skalman som har sin mat och sovklocka – om det spelar ingen roll var han är eller var han gör – ringer den för sova JAG DÅ SOVER HAN!

 

Kramar på Er 😉

 

3 svar to "Trötthet"

”Jag känner mig som den gubben….” 😉

Mariés kommentar på facebook

”Jag lovar att du ligger bättre till än mig Anna. Jag är inte helt färdig med någon fråga ännu, men snart så. Det går som det går och går det käpprätt åt skogen så lär jag mig förhoppningsvis något till nästa gång. Kanske :D”

Emeliés kommentar på facebook

”Sen läste jag inlägget om att hålla sig vaken också. Små inslag av fysik aktivitet, ofta, brukar hjälpa för mig. Typ några Jumping Jacks eller pushups. Bra belysning. Att inte sitta alltför bekvämt.

Hoppas du kan hålla dig vaken nu. Tror tentorna kommer gå galant!

Kram på dig!
//Lovisa”

Kommentar skriven inne på inlägget:
https://thespectacularlife.wordpress.com/2011/01/10/fredagsmys-och-mysa-i-soffan

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

