The Spectacular Life ღ

Kreativitet & Fantasti

Posted on: 2011/01/13

 

 

 

 

 

Underbara ord med fantastiska möjligheter!!! 😉

Såg tecken på detta i dag när jag körde lillan till dagis då en mamma jag körde förbi efter sig drog 3 stycken pulkor fästa i varandra! Som ett pulktåg.

Det såg så coolt ut!

Så kreativt eller fantasifullt?! Eller….

Vad tycker du… är det någon skillnad på kreativitet och fantasi?

Vad är det för skillnad i så fall?

Vad anser du vara kreativt och hur skulle du beskriva kreativitet?

Vad anser du vara fantasifullt och hur skulle du beskriva fantasti?

Spännande med dessa ord tycker jag! Återkommer under dagen med mina tankar!

TYCK TILL OM VAD DU HAR FÖR TANKAR!

Skapa dig en underbar dag!

 

1 Response to "Kreativitet & Fantasti"

[…] tidigare idag ett inlägg om Kreativitet & Fantasi. (<- klicka på den färgade texten så öppnas inlägget i ett nytt […]

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

