The Spectacular Life ღ

Kloka ord

Posted on: 2011/01/19

Att förändra världen har vi nog alla velat göra någon gång!

Men det är kanske så att vi inte kan förändra allt – även om vi vill.

En sak är i alla fall säker: ALLA kan gör NÅGOT!

Om vi alla kan se att min lilla del och min lilla handling kan leda till att andra kanske också vill göra sin lilla del och de i sin tur också kan få andra att göra något kan det starta en kedjereaktion.

Om många gör det – då kan denna lilla handling som jag gjort bli mycket större. 😉 En rätt häftig grej!

”Ge mig styrka att acceptera de saker jag inte kan förändra, mod till att ändra det saker jag kan,

och visdomen till att se skillnaden”


Skapa dig en helt underbar dag!

Kramar

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

