The Spectacular Life ღ

Yoga ૐ – för nybörjare

Posted on: 2011/01/20

Jag har tidigare skrivit om andningen i yogan, positionen hunden och barnet och några andra inlägg om yoga som du kan hitta under följande flik:

YOGA INLÄGG ( <- Klicka på den färgade texten för att ta dig till inläggen)

Här vill jag dela med mig av en kort introduktionsvideo som jag hittade för ett tag sedan på youtube som jag tycker är mycket bra.

Den är på engelska men väldigt lätt att förstå!

Skapa dig en skön yoga stund!

Namaste


2 svar to "Yoga ૐ – för nybörjare"

Så härligt 🙂 Jag utävar fysisk yoga några gånge ri veckan, skön avkoppling och grym träning 🙂

Tack Simone för dina ord!

Det jag tycker ät toppen med yoga är just det du beskriver – att jag får både fysisk och mental träning på samma gång! 😉

Skapa dig en underbar dag!

Kram Ann@ ღ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

