The Spectacular Life ღ

Jag spritter av energi!!!

Posted on: 2011/01/26

Tycker verkligen om att dela med mig och inspirera andra!!!

Och det vill jag verkligen göra till Er alltid och idag vill jag göra det med min underbara väninnas inlägg som hon skrivit i sin blogg!

När jag läste inlägget så sprudlade energin i hela kroppen och det är verkligen en fantastisk upplevelse tycker jag när man kan se enorma positiva framsteg i andra människors liv!

Här kommer länk till hennes blogg och inlägget:

Det går bra nu… (<- klicka på den röda texten så öppnas inlägget i en ny flik)

Detta blev min kommentar på hennes inlägg:

”Mmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeee LIKE …. ALOT!!!

Å, så helt fantastiskt underbart att höra kära underbaraste vän! Får jag säga …. ÄNTLIGEN!!!

Keep it up and keep i going!

Du vet att NÄR som helst om du skulle av någon anledning få motorstopp så finns jag bara ett telefonsamtal bort med mina startkablar!

Och fyller på bensin för vi snart igen också på våran goa frullestund tillsammans!

Gött att det är du som kör!!!

Kolla nu kartan var du är och var på kartan du vill – så är det ju bara att köra plattan i botten mot målet!

Looooooooooooooove Ann@ ღ”

Det är en underbar metafor/ liknelse tycker att jämför våra kroppar med ett fordon. För där ju det det är… eller?

I bilen åker vi och i våra kroppar färdas våran själ.

Du servar och besiktigar bilen varje år – gör du det med din kropp?

Detta står skrivet på min hemsida till det företaget som jag hade tidigare:

”Din kropp är den värdefullaste gåva du fått. Ta väl hand om den!
Se till att tanka rätt bränsle så att motorn inte hackar. (Sund kost)
Ta ut bilen på en åktur så att den inte rostar samman. (Träning och rörelse)
Serva den – då upptäcker du bristerna i tid.”

Det säger en hel del. Så ta hand om din kropp och di själ på samma omtänksamma sätt som du tar han dom din bil! 😉

Skapa dig en fortsatt underbar dag!

Kramar


4 svar to "Jag spritter av energi!!!"

Vad söööööt din blogg är! Gillar den skarpt! :3

Å, tack så jätte mycket Alina för din fina komplimang!

Skapa dig en fortsatt underbar kväll!

Kram Ann@ ღ

Aaaaaaawwww sötaste underbaraste!!!! Har vare sig varit inne på bloggen eller bloglovin på någon dag….blev en härlig surprise!!!
Ta åt dig äran gumman…du och Frida tillsammans!! Det var efter vår lilla torsdags-dejt som energin trillade igång 🙂

LÖÖÖÖÖÖÖV UUUUUUU!

ღ ღ ღ SWEET!!!! ღ ღ ღ

Det gillar vi och ja du vet ju var jag skrev och var jag står!

Luuuuuuuuuuuvvvvvvvvvvvve!!! ღ ღ ღ

Kramar Ann@ ღ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

