The Spectacular Life ღ

”Min plats” (via The Spectacular Life ღ)

Posted on: 2011/02/03

Satt igår och pratade med ett par vänner och detta ämne som jag redan skrivit om en gång innan kom på tal.
Så jag väljer att lägga ut inlägget igen med ”min plats”

En sak som kom som ett tillägg är om man går på ett träningspass som jag beskriver att jag hade min favorit plats och var den upptagen så blev jag putt.

Samma sak sa min ena väninna händer om man under en dricka paus mitt under passet kommer tillbaka till sin plats och den är upptagen eller att någon står för nära ens plats.

Hur känner och tänker du, har du din plats i träningssalen, på jobbet, vid matbordet, i fikarummet?! 😉

"Min plats" Igår kväll var det då dax att hålla i sista yoga passet för min grupp denna terminen. 😦 Innan passet började pratade jag med ett par av mina ”yogisar” om ”min plats”. En av tjejerna sa när hon kom in, ”min plats” är upptagen…. så jag ställer mig här istället 😉 Jag berättade om att jag själv när jag gick på bodybalance mycket förr också hade ”min plats” & med det menar jag… en favoritplats som jag gärna ville stå på i salen när jag skull … Read More

via The Spectacular Life ღ

I inlägget så står det att lösningen kommer att läggas ut på utmaningen/ uppgiften på fredag – och det var när jag lade ut den första gången.

Lösningen kommer under nästa vecka så håll utkik!

Skapa dig en underbar dag!

Kramar

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

