The Spectacular Life ღ

Ett dagligt coaching kort

Posted on: 2011/02/09

Jag fick för ett par år sedan en utbildning till Stress och friskvårdsterapeut. En mycket givande utbildning som gav mig enormt mycket inom personlig utveckling och många underbara vänner!

En sak som jag beställde av skolan var coachingskort  men av någon anledning kom de aldrig och de föll i glömska. En väninnan till mig har också gått en utbildning och när jag kommer hem till henne så ligger dessa korten p bordet. 😉

Så nu har jag kommit i kontakt med dem igen och min väninna har köpt dem till mig.

En tanke jag fick då vara att jag skall dra ett coachingkort för Er! 😉

Så på dagens coaching kort står det:


”HUR SER DEN PERFEKTA TILLVARON UT?”


Bär med dig frågan under dagen och reflektera. Se vad för svar som kommer upp inom dig och skriv gärna ner både dem och frågan. Läs sedan det du kommit fram till på kvällen och se vad dina tankar runt frågan varit.

Skapa dig en underbar dag!

Kramar


2 svar to "Ett dagligt coaching kort"

Perfekt! Ska filosofera över detta kortet mellan febertopparna idag 😉 Puss snäckan! ♥

Vad bra vännen!

Skriv gärna i en kommentar vad du har kommit fram till!

Kramar Ann@ ღ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

