The Spectacular Life ღ

Coaching kort för dagen

Posted on: 2011/02/10

Ge dig tid idag att reflektera över vad du har för mål i livet?

Det behöver inte vara stora eller långsiktiga mål – det kan vara ett mål med denna dagen.

Kanske vad du har för mål med just denna dagen idag?

Vad det gäller mål så vill jag gärna dela med mig till Er av ett mål som jag har haft sedan min dotter var riktigt liten.

Målet jag har är att VARJE dag få henne att skratta! 😉

Ett naturligt – kittlande skratt!

På dagens coachingkort står det:

 

”Vilka resurser och verktyg kan hjälpa mig att nå mina mål?”

 

Skapa dig en underbar dag!

Kramar

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

