The Spectacular Life ღ

♥ ♥ ♥ Kärlek till dig på ALLA ღ:ans DAG! ♥ ♥ ♥

Posted on: 2011/02/14

En del av Er vet och andra har kanske förstått att jag älskar hjärtan! Så idag är jag i himlen med alla hjärtan överallt. 😉

Jag vill sända Er alla massor av kärlek idag och ALLA ANDRA DAGAR PÅ ÅRET! 😉

Kärleken är inte bara idag utan alla dagar. Den härliga kärleken vi känner, känner vi ju varje dag!

Så den kärleken du visar för dina nära och kära idag – VISA DEN VARJE DAG!

En dikt jag tycker är vacker:

”Jag älskar dig inte som en man älskar en kvinna, inte heller som en kvinna älskar en man, jag älskar dig som en människa älskar en annan människa” – Okänd

Här kommer en del utvalda kort på hjärtan som finns hemma hos mig:

Lillan har gjort till sin mamma på dagis

 

SKAPA DIG EN UNDERBAR FORTSÄTTNING PÅ ALLA HJÄRTANS DAG!

 

 

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

