The Spectacular Life ღ

Effektiv/ Effektivitet

Posted on: 2011/02/15

Ja, visst är det underbart att vara effektiv och det bästa är att man får så mycket gjort. 😉

Efter ett par veckor med låg energi och med benen dragande efter mig vaknade jag verkligen till efter träningspasset med Core i morse.

Jag har hunnit med en MASSA saker idag! Och det FÖDER energi hos mig. Ju mer jag får gjort ju mer energi får jag.

Börjande med att skriva en lista på saker som jag vill hinna med idag innan jag skall hämta lillan och ALLA är redan gjorda! 😉

Det är verkligen en underbar känsla – ja i hela kroppen!

Det brukar vara underbart, men just nu är det det extra mycket – och det är säkert för att energin varit låg ett tag.

Så nu njuter jag en extra stund och är TACKSAM för idag! 😉

Hur ökar du din energi?

Vad gör du för att vara effektiv?

Till sist – tar du dig tid att NJUTA av det du gjort när du varit effektiv?

Skapa dig en fortsatt underbar dag!

Kramar



 

 

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

