The Spectacular Life ღ

En förälders kärlek till sitt barn – Team Hoyt!

Posted on: 2011/03/03

Igår på Facebook hade en vän delat en länk om en helt otrolig berättelse om en far och hans son.

När jag tittade på den så sprutade tårarna! Jag blev verkligen rörd i både själ och hjärta!

Lite senare på dagen fanns där en ny länk som även innehöll historien bakom denna inspirerande film!

Så nu vill jag dela den med er om ni missat den!

Titta och njut – på sann kärlek och sann hjälteskap! 😉 Det tycker i alla fall jag!

WOW säger jag bara – vilken hjälte!!

Skapa dig en underbar dag och kom ihåg –

DU KAN!

Eller för att citera den hemlige miljonären Ingrid –

”KAN ANDRA – KAN DU”

Och låt ingen säga något annat!

Kramar i massor


2 svar to "En förälders kärlek till sitt barn – Team Hoyt!"

Finns inte riktigt ord som beskriver ens känslor. Jag grät igår när jag såg länken och jag grät lika mycket idag. Vilka underbara människor!

Tack Helan för dina tankar!

Och visst är det underbart!

Skapa dig en underbar dag!

Kramar Ann@ ღ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

