The Spectacular Life ღ

Vem är det du föder?!

Posted on: 2011/03/04

Skrev ett inlägg för ett par dagar sedan om de två små figurerna som brukar sitta på mina axlar när jag skall ta olika beslut eller göra olika val.

Inlägget hette: ”Ha ha – jag vann din lilla djävul” (<- klickar du på den färgade texten så öppnas inlägget i en ny flik)

Igår hade en kär väninnan till mig skrivit en text på sin status som beskriver mitt inlägg lite i korthet och det är något många av oss skulle ha nytta av att reflektera över tror jag. Därför vill jag dela med mig av de orden som mina väninna skrev – för att ge er något att reflektera över.

 

En gammal indian sa en dag till sitt barnbarn:
Två vargar krigar inom oss alla. Den ene vargen är rädsla och hat, den andra vargen är kärlek och fred.
Vilken vinner? frågade barnbarnet.
…Den gamle indianen svarade: ”Den vi matar”

 

Skapa dig en underbar dag och kom ihåg:

Kan andra – DU KAN! 😉

 

Kramar i massor till Er alla

2 svar to "Vem är det du föder?!"

Klockren!! Den ska jag bära med mig HELA dagen =) puss och kram på dig min vän!!! ♥

Tack för din kommentar kära Lotta!

Visst är den klokren – det var därför jag ville dela med mig!

Kramar på Er alla

Ann@ ღ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

