The Spectacular Life ღ

Tänder ett ljus & sänder mina tankar till alla som drabbas av den nya Tsunamin :'(

Posted on: 2011/03/11

I aftonbladet för ett pardagar sedan stod det:

”Snart är supermånen här – med stormar, tsunamis och orkaner som följd. Åtminstone om man ska tro konspirationsteorier som översvämmar internet.”

Senaste gången det var en supermåne, då månen befann sig så här nära jorden var strax efter Tsunamin 2004.

Om denna informationen stämmer eller inte kan jag inte säga… men det som är skrämmande är att de tyvärr hade rätt denna gången.

Ingen vet ännu hur stor förödelse denna katastrof kommer att innebära :(….
Tänker och känner med alla de som drabbas och kommer att drabbas av den… det gör ont i mitt hjärta!
Hjälper inte mycket kanske för dem men jag väljer idag att tända ett ljus för dem som drabbats.

Skapa er en fortsatt underbar dag och TA HAND OM DIG OCH DINA NÄRA OCH KÄRA!!!
Varma kramar
Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

