The Spectacular Life ღ

Känslor – en känslig fråga?! ღ

Posted on: 2011/03/17

Tittade igenom äldre inlägg som jag gjort i bloggen och ibland är det så att vissa inlägg jag gjort tidigare är värda att publicera igen.

Det kan vara av flera anledningar och en av dem är att det är ämnen som alltid är i ropet och aktuella.

Så här kommer det ett inlägg sedan tidigare, en gång till som en påminnelse.

Alla har vi känslor… & tur är väl det! 😉 Känslor är underbart tycker jag & att få lov att uttrycka sina känslor oavsett vilka det är. Tror att det finns många tankar om känslor hos oss alla. Mötte känslor igår som i sin tur väckte känslor hos mig & massvis av tankar om just – känslor.  🙂 Citerat: ”jag vet att jag inte behöver/borde känna så  men jag känner så ändå ibland”          … Read More

Skapa dig en underbar dag!

Chip! 😉


Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

