The Spectacular Life ღ

Livet är så dyrbart ♥ Ta tillvara på det!

Posted on: 2011/07/04

 

Denna underbara lilla filmsnutt berörde mig så djupt i mitt modershjärta att jag bara måste dela den med Er.

En mammas oändliga kärlek till sitt barn ♥

Detta var min kommentar på FB till kärleksförklaringen: Pytteskinn över hela kroppen… ögonen fyllda av tårar som sakta svämmar över & stilla tårar rinner sakta ner för mina kinder när jag åter får en påminnelse om hur skört livet är & hur VÄRDEFULLT allt jag har i livet är! ♥ ♥ ♥ ÄLSKAR MIN DOTTER, MIG SJÄLV, MIN SAMBO, MIN FAMILJ & MINA VÄNNER & LIVET! Kram ♥

Jag vill uppmuntra dig att njuta av livet och vara TACKSAM för det du har!

Lev!! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Livet är kort!
Därför….. Bryt mot reglerna, förlåt snabbt, pussa långsamt, älska länge, skratta mycket och ångra aldrig något som fick dig att känna dig levande 🙂
Livet är kanske inte alltid den bästa festen …… Men medan vi är här kan vi lika gärna njuta ♥♥♥

– ԼƠƔЄ

3 svar to "Livet är så dyrbart ♥ Ta tillvara på det!"

Anna ❤ Tack älskade du för att tar del och vill dela av allt det jag önskar förmedla. Om hur jag miste min dotter men vann ett helt nytt liv, om hur mitt hjärta brast, men också om hur min kärlek till allt och alla blev än mer möjlig…

Tack vackra människa för att jag och min dotter fick beröra ditt hjärta och ditt liv ❤

Med kärlek

Sanna

Tack till dig att jag fick dela din resa och nu även din vänskap!
Jag är oerhört tacksam över att våra vägar korsats och att du varit del av denna förgyllande kväll!

Kärlek i massor Ann@ ღ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

