The Spectacular Life ღ

Tatueringar ღ

Posted on: 2011/07/04

Vad har du för uppfattningar om tatueringar?

Fin eller fult? Konst eller kladd?

Jag tycker om tatueringar😉 Min sambo gör det inte.

Alla mina tatueringar har mycket tankar och känslor bakom sig och alla tatueringar har olika betydelser för mig.

Om jag har ångrat någon tatuering någon gång – ALDRIG.

Nu är det snart dax för en till som jag velat göra i snart 4 år😉 Alltså har jag verkligen tänkt igenom det. Jag har sedan min dotter föddes velat tatuera in hennes namn.

Och det kommer att se ut något i still med texten ovan. Det kommer sitta som ett armband runt min vänstra handled och kommer vara sammanbundet med ett hjärta och tecknet för Lejonet som är hennes stjärntecken.

Har du några tatueringar?

Vad betyder de för dig?

Har du ångrat den/ dem någon gång?

Om du vill göra en tatuering eller flera, vad skulle du vilja tatuera då?

Skapa dig en underbar dag!

ԼƠƔЄ

Anna Numell

1 Response to "Tatueringar ღ"

Hej! vad är det för typsnitt som du använt till Nova? Jättefint!

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

