The Spectacular Life ღ

Att vara stark

Posted on: 2011/07/08

”Att vara stark är inte att springa fortast eller att hoppa högts.

Att vara stark är inte att veta bäst och att vara främst.

Att vara stark är att acceptera livets villkor.

Att vara stark är att tänka om, när livet inte blir som man planerat.

Att vara stark är att se möjligheterna i det som verkar omöjligt.

Att kämpa trots motvind och låta den bli till en utmaning.

♥ Dem hänger på kylskåpet och jag läser dem varje dag 🙂 ”

Fick ett sms av min underbara vän Lotta igår, där det stod att hon lagt ut den dikt på Facebook som hon tänkte kanske var bloggmaterial och visst är det tänkvärda ord. Och visst finns det kraft och energi i orden – INSPIRATION!

Så välkommet 😉

Ett jättetack till dig vännen att du tänkte på mig, och att jag får använda orden på bloggen.

Att du blivit inspirerad av dem och vill dela med dig till andra av det.

Älskar dig min vän! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jag blir verkligen glad att få veta vad just DU tycker är intressant att få läsa mer om, att få dela, vilka tips du vill ha med mycket mera. Så har du några tankar, dela dem gärna med mig eller om det är något som du vill dela med dig av till andra gör jag det gärna åt dig.  Maila mig gärna, du hittar mail adressen under fliken KONTAKT 😉

Skapa dig en underbar dag och en förträfflig helg!

– ԼƠƔЄ

2 svar to "Att vara stark"

Att vara stark…Underbara ord som förklarar på ett enkelt sätt!

Tack!!!

/Linda

Tack själv för dina ord!

Skapa dig en underbar dag!

Kram Ann@ ღ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

