The Spectacular Life ღ

Vi är alla olika… och jag älskar att dela med mig av det som inspirerar mig & gör mig glad!

Posted on: 2011/07/11

Har en sida på Facebook där jag jag älskar att dela med mig av det som inspirerar mig.

Allt i inspirationsväg som jag hittar och som delas med mig vill jag dela vidare och det är därför jag startade denna sidan på FB.

Jag älskar att dela med mig av det som inspirerar mig och gör mig glad och  inspirera och förhoppningsvis göra dem glada. Det gör jag med alla kärlek. Valet ligger sedan hos dem som läser det jag skriver om man vill ta det åt sig eller inte.

Mitt val när jag läser vad andra skriver är att jag tar åt mig det som är bra och förkastar det andra. Men innan jag förkastar det så ställer jag mig frågan varför jag vill förkasta det. Kanske är det så att det triggar något hos mig, väcker tankar som jag inte är bekväm med eller saker som jag tryggt undan, och då kanske jag delar det just därför, för att det var ord som fick mig att reflektera och tänka, och det är ju det som gör att jag utvecklas och växer som människa.

Det är därför jag skulle vilja dela även detta med Er:

”Och om man är en av dem som bryter samman, är man sämre än de som överträffar sig själva då eller..? Gillar inte alls sådana här uttalanden för det får de som inte orkar med att må ännu sämre och de kanske har helt legitima skäl att bryta ihop pga hur deras levnadssituation ser ut, vilket du kanske inte vet någonting om överhuvudtaget… :@”

Och detta ville jag svara på för att jag respekterar att vi alla är olika och har förståelse för att det jag skriver inte kommer att inspirera alla, detta blev mitt svar:

”Ett ödmjukt tack för ditt svar!!! Vill börja med att skriva att denna sidan är ett val att följa, det jag skirver är inspiration för mig som jag vill dela. Kan både se och har förståelse för att inte alla delar min uppfattning om att allt jag skriver är inspiration för just dem, och det just för att vi har olika erfarenheter, kunskaper och bakgrunder som har har format oss till dem vi är idag. Om du inte gillar det jag skriver har du alltid valet att inte läsa eller att sluta gilla min sida. Jag kommer fortsätta att dela med mig av det som inspirerar mig till andra, för dem som vill ta emot den inspirationen. Jag känner en ilska i det du skirver (min tolkning) och samtidigt hittar jag denna text på din sida….”no one can make you feel inferior without your consent.”… För mig betyder dessa ord mer än det som står, att bryta samman är ibland det som behövs för att när man gjort det finns det bara en väg att gå. Som du själv skriver, du vet ingenting om min situation eller bakgrund, men den gör att jag vill sprida inspiration som jag skrev till dem som vill ta emot den. Skapa dig en underbar dag! Kram ♥”

Skapa dig en underbar dag

för det är DU värd!

– ԼƠƔЄ

 

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

