The Spectacular Life ღ

Tänder ett ljus för Norge ❤ ჱܓ

Posted on: 2011/07/23

Idag gråter mitt ❤ hjärta för alla som behövde missta livet i Norge igår!

Detta skrev jag på min logg på Facebook:

♥ ♥ ♥ Svårt att förstå…. mitt hjärta är fyllt med KÄRLEK för vårat grannland & idag är mina tankar hos dem… när jag sitter & skriver detta kommer det tankar att min kärlek även finns för mina grannar här… grannar eller inte… mitt hjärta är fyllt till bredden av kärlek för alla som drabbats & för alla i världen som inte får uppleva eller känna kärlek… för om de fått de skulle inte detta behöva hända…

Många har skrivit och delar sin sorg och tankar till våra grannar, bland det finaste jag kunnat läsa är:

”Det som har hänt, har hänt. Det som händer, det händer. Det är det vi fokuserar på nu som formar vår morgondag. Vill du ha mera lycka, fokusera på det som gör att du känner lycka. Vill du ha mera kärlek, fokusera på det som gör att du känner kärlek. Vill du ha mera hopp, fokusera på det som gör att du känner hopp. Det är det vi fokuserar på nu som formar vår morgondag.”

TACK  Leif Grytenius för dina vackra ord!

Vill avsluta med orden:

Hvil i fred, alle som døde under terroraksjonen i Oslo Sentrum. Hvil i fred, alle de drepte under skyteepisoden på Utøya..
Sett denne på din status til minne om de som er døde ♥

Skapa dig en underbar dag och ta hand om dig och dina nära och kära!

– ԼƠƔЄ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

