The Spectacular Life ღ

GÖR DET NU! Det spritter i hela kroppen och jag svämmar över av inspiration ㋡

Posted on: 2011/08/09

Jag vet inte riktigt vart jag ska göra av allt? 🙂

Jag försöker samla mina tankar, för att kunna skriva av mig på ett vettigt och tydligt sätt här!

Dagligen får jag ta del av så mycket som inspirerar mig att det spritter i hela kroppen. Hjärnan går på ”overload” 😉

Oavsett vad jag  står inför i livet som jag ”tvekar” inför… jag vet att jag behöver göra det och egentligen så vore det bästa att göra det NU men ändåååå skjuter jag på det till ”senare” ”imorgon” ”nästa vecka” tills det nästan rinner ut i sanden, vad är det egentligen som får oss att göra sådär?

Så en tanke jag använder mig av och säger till mig själv är ”GÖR DET NU”…. tänk inte så mkt, då hinner du inte komma på ursäkter och undanflykter – bara ”GÖR DET NU” 🙂 så när ni står inför något som ni tänkt skjuta på framtiden, som egentligen vore bättre om ni gjorde det nu, men samtidigt så ”hmmm” hade det varit skönt att slippa för det känns lite obehagligt, bara ……… ”GÖR DET NUUUU” 🙂

Jag brukar använda orden ”DET ÄR BARA ATT BESTÄMMA SIG”

För mig är orden  ”GÖR DET NU –  KLOCKRENA, kort, koncist och så ”utan möjligheter att smita undan” 🙂

Eller som jag idag väljer – säger som Nice – JUST DO IT!

                                        

Har ni någonsin skjutit på något som egentligen känns lite otäckt och tänket ”ah jag gör det sen, ska bara” 🙂

STOPP STOPP STOPP 🙂 Inga undanflykter inga bortförklaringar… BARA GÖR DET och ”GÖR DET NU”

Skapa dig en underbar dag! och GÖR DET NU 😉

(✿◕‿◕)♥●•٠·˙   – ԼƠƔЄ ❤ Kärlek 

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

