The Spectacular Life ღ

Sociala medier –

Posted on: 2011/09/03

Idag fick jag inspiration från en kär väninna på Facebook att verkligen sätta mig ner att reflektera över min tid.

Jag reflekterar ofta och har haft detta i tanken innan men liksom inte kommit till skott att göra något åt det. 😉

En av anledningarna till det är min nyfikenhet och min glädje att träffa nya intressanta människor och ta dela av deras tankar och funderingar.

Men så efter reflekterande ledde detta fram till ett beslut som jag i hjärtat känner att detta är det enda rätta för mig just nu.

Och anledningen till det är att när jag delar och tar del av andra människor vill jag kunna göra detta helhjärtat och vara för splittrad. Jag vill kunna fokusera på det som verkligen är kärnan till glädje och kärlek i mitt liv.

Detta resulterade i att jag i de flesta grupper idag har skrivit följande:

”Jag har idag efter inspiration att reflektera över min tid kommit fram till ett beslut. Jag är med/tillagd i så många grupper att jag har börjat uppleva att det stressar mig. Jag vill så mycket och vill dela så mycket och jag får massor av inspiration från Er alla här! Dock har jag tagit beslutet att kliva ur. Kärlek och ljus till Er alla fina människor som skriver här och inspirerar! Tack för det jag har fått vara med och ta del av Er och det ni delat 🙂 ♥

Jag känner mig verkligen tillfreds med beslutet och det känns i hjärtat!

Hur känner du inför sociala medier – kan det stressar dig – eller är det bara positivt?

På vilket sätt är det i så fall stressande för dig?

Och på vilka sätt är det positivt för dig?

Skapa dig en magisk kväll!

Love ~ Kärlek ღ

(¯ `* ¤ .¸.¤*´¯)
. . . . Anna . . . .

 

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

