The Spectacular Life ღ

Jag fick äran att skriva inlägg på ”Ljuset kommer…”

Posted on: 2011/09/21

Jag fick äran att skriva ett inlägg på ljuset kommer och vill gärna dela det mer er:

”Med hjärtlig tacksamhet och en stor ära delar jag mina tankar – från mitt Rött hjärta till ditt!

När ljuset kommer!?   Sol

Vi måste inse att ljuset redan finns här och att den finns inom oss alla.

Liksom det lilla barnet är som en oslipad diamant.

Vi föds alla med ljuset inom oss och det finns fortfarande kvar med kanske skyms av massa hårda skal som har lagrats på under åren som gått. 

Det är när vi inser detta att vi hittar ljuset inom oss som vi kan se vår klara källa och vet att när ljuset brinner inom mig så behöver jag bara le för att det skall lysa ut.

Det vackra hos oss sitter inte på utsidan det sitter på insidan och lyser ut.

Vi vill förändra världen och vill att den skall bli god och fylld av kärlek.

Tyvärr tänker många: ”vad kan lilla jag göra…”

Det är just när ”lilla jag” börjar släppa ut ljuset inom mig som jag kan påverka andra att hitta sina ljus inom sig och börja lysa…

Att hitta ljuset är en sak – att starkt lysa hela tiden är en annan – det är därför vi behöver lysa tillsammans för då kan vi även lysa för varandra.

Om du/vi väljer att inte dras ner av alla som vill släcka vårt ljus kommer du/vi att märka att de sakta kommer att försvinna och de andra som hittat sitt ljus kommer att attraheras av ljuset inom dig och du står inte längre ensam.

Nu kan ni/vi lysa tillsammans och visa världen vad ljust kan åstadkomma.

Ingen kan göra allt – Men Alla Kan Göra Något och TILLSAMMANS KAN VI SKAPA MIRAKEL!

Skapa dig en magisk dag!

Med Glädje ~ Kärlek Rött hjärta

(¯ `* ¤ .¸.¤*´¯)
. . . . Anna . . . .

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 766 andra följare

Arkiv

Kategorier

