The Spectacular Life ღ

Jag har skrotat Jante ~ vill du vara med i min klubb?! ヅ

Posted on: 2011/11/09

Lillan är så go 😉 Hon kom hem för ett tag sedan och sa: ”Mamma, vill du vara med i min klubb?!”

Jag frågade henne vad det var för klubb och då svarade hon ”det är en puss och kram klubb och om du skall vara med så måste du få en puss och en kram av mig ღ

Så med inspiration av min underbara lilla ängel så har jag startat min egna klubb och undrar om du vill vara med?!

I denna klubb skrotar vi Jantelagen!!! och lever efter den nya förbättrade Omvända Jantelagen 😉

http://www.youtube.com/watch?v=h3_rP74VLUo

Skapa dig en magisk dag!

Med Glädje ~ Kärlek Rött hjärta

(¯ `* ¤ .¸.¤*´¯)
. . . . Anna . . . .

4 svar to "Jag har skrotat Jante ~ vill du vara med i min klubb?! ヅ"

Jag är med i din klubb 😉 Glädje och kärlek till dig med! /Anna

Å, vad underbart Anna! Då blir vi två Annor 😉

Massor av kärlek och glädje till dig också fina du!

Kram Anna ღ

Jag vill vara med!!! Såklart!! Den klubben rockar fett!

Då kan vi rocka röven tillsammans du och jag underbara Cecilia!

Kramar i massor the Swedish rockbabe nr 1 😉

Anna ღ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

