The Spectacular Life ღ

Skulle du vilja ha magiska glasögon?!

Posted on: 2011/11/29

För flera år sedan var jag på ett seminarium där en underbar man vid namn Brian Miller var den som ledde tillställningen!

Jag fick mycket med mig den helgen och det var verkligen en lång rad av aha – upplevelser!

En av dessa ”verktyg” – var precis det som visas in denna lilla film som jag fått ta del av från två underbara väninnor på Facebook, Carola och Margaretha !

Det är något som jag tänker på och använder mig av dagligen!😉

Det är så lätt att döma andra – men innan du gör det eller funderar på att göra det så kolla in denna lilla film vars budskap jag ser är:

”döm ingen annan för du vet inte vad de går igenom eller har gått igenom”!

Och om du vetat – kanske du inte hade dömt?!

Läste för ett tag sedan: ”döm ingen innan du har gått 1000 mil i deras skor”.

Det ligger något i det…

Så innan du dömer – GET SERVICE

Get It ?!😉

Skapa dig en magisk dag!

Med Glädje ~ Kärlek Rött hjärta

(¯ `* ¤ .¸.¤*´¯)
. . . . Anna . . . .

 

 

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

