The Spectacular Life ღ

Vad inspirerar dig?

Posted on: 2012/01/07

Jag får ofta frågan vad det är som inspirerar mig.

I förra inlägget delade jag med mig av min sida ღ INSPIRATION ヅ på facebook där jag delar med mig av mycket som inspirerar mig och en en del av det som inspirerar mig är just att inspirera andra.

Jag vet inte riktigt var jag skall börja för det finns så mycket som inspirerar och är inspirerande!

Att lära mig saker och utvecklas är något som inspirerar och jag väljer att se att jag kan lära mig något i varje situation jag befinner mig i. Medvetenhet om att jag kan det och att ständigt reflektera över det utvecklar mig som människa och jag växer och det inspirerar.

Så hela mitt liv inspirerar mig och allt som finns däri och alla som finns i min närhet på olika sätt.😉

Men för att ge er lite smakprov på var jag hittar inspiration tänker jag göra en presentations runda i olika inlägg på bloggar, sidor och annat som ger mig inspiration. Så håll utkik efter: Min inspiration!

╰ღ╮⊰ ❤  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒॐ ❤ ❤ ⊱╭ღ╯

╰ღ╮⊰ Skapa dig en magisk dag! ⊱╭ღ╯

Med Glädje ヅ ~ Kärlek Rött hjärta

(¯ `* ¤ .¸.¤*´¯)
. . . Anna . . .

   ჱܓ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

