The Spectacular Life ღ

Min inspiration! Qoolaste Qoola Qvinnor ヅ

Posted on: 2012/01/08

Här kommer mitt första inlägg i serie av inlägg där jag kommer att presentera var jag hittar min inspiration och vad som inspirerar mig!

Först ut är den underbara sidan QOOLA QVINNOR.

Det är min underbart vackra väninna Siv Thuresdotter som ligger bakom denna brillianta iden med detta fantastiska närverk för kvinnor.

Anledning att börja med just denna Qoola Qvinnor i min presentation är för det är pga. av detta magiska närverk som jag fått äran och möjligheten att dela vänskap med många av dem som jag kommer att presentera fortsättningsvis.  

Så här kommer en presentation av Qoola Qvinnor:

Nätverkssajten för kvinnor – av kvinnor!

Qoola Qvinnor – Välkomnar till ett nytt, modernt och expansivt webbaserat nätverk – som riktar sig till alla kvinnor, såväl nationellt som internationellt!

Nära på 6000 kvinnor som Gillar Facebooksidan Qoola Qvinnor.

QoolaQvinnor.se ger oss ytterligare en plattform för vår interaktion, här möts vi, både som privatpersoner och företagare, för att nätverka och lära känna varandra bättre. Artiklar och blogginlägg, fina tips, erbjudanden & tävlingar, ”Månadens boktips” och ”AstroCoach” – två fasta ämnen till att börja med, där författare Lotta Abrahamsson samt astrolog Agneta Oreheim bidrar med sina kunskaper. Det blir även intressanta kåserier inom relevanta ämnesområden och ni får gärna maila in synpunkter på vad ni tycker är viktigt att belysa. Kontakt: siv@qoolaqvinnor.se

Att stärka varandra och våra budskap är en av grundpelarna i konceptet, och vi sätter fokus på att framhålla mängder av fantastiska kvinnliga förebilder som kanske inte alltid får, eller fått, den plats de borde ha. Låt oss motarbeta Jantelagen genom att beundra och ta lärdom av andras framgångar, låt oss värdesätta sammanhållning och samarbete – ett öppet sinne öppnar dörrar och ger du så får du än mer tillbaka – Sharing is Giving!” (Texten lånad från Qoola Qvinnors hemsida)

Den rödmärkta texten är något av det jag brinner för!

╰ღ╮⊰ ❤ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒॐ ❤ ❤ ⊱╭ღ╯

╰ღ╮⊰ Skapa dig en magisk dag! ⊱╭ღ╯

Med Glädje ヅ ~ Kärlek Rött hjärta

(¯ `* ¤ .¸.¤*´¯)

  . . . Anna . . .

   ჱܓ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

