The Spectacular Life ღ

Hjälp mig hjälpa – Skoljobb för MIN STORA DAG!

Posted on: 2012/01/09

Fantastisk idé och in av initiativ av min vackra vän Sanna Nova Emilia ❤

”Hej alla vännerna!

På mitt initiativ har Skoljobb.se startat en kampanj! Gilla Skoljobbs FB-sida och du skänker 5 kronor till stiftelsen ”Min stora dag” som hjälper svårt sjuka barn i Sverige att förverkliga sina drömmar. Kampanjen pågår den 9e januari till 9e februari. Hur många ”gilla” fixar vi? Hjälp mig och stöd ”Min stora dag” genom att gilla Skoljobbs sida och dela länken vidare överallt där ni vill och kan ♥

Gå gärna in och läs mer om Skoljobb. Tanken är att bygga upp en mer aktiv Skoljobb-sida där fler skolaktörer/pedagoger/skolintresserade också kan diskutera skolutveckling och där ni kommer kunna ta del av intressanta blogginlägg och nyheter inom skola.

Jag kommer att dela detta som meddelanden också så ni kan hända få detta dubbelt. Men hur som helst, nu kör vi!! ”Gilla” och ”dela” för barnen!

Kärlek! ♥”

Kanske tydligast att skriva ”Gilla Skoljobbs FB-sida och du skänker 5 kronor till stiftelsen ”Min stora dag” som arbetar för att förverkliga svårt sjuka barns drömmar. Dela kampanjen vidare och gör det möjligt för ännu fler att bidra!”🙂

Skoljobb.se – KAMPANJ FÖR ATT FÖRVERKLIGA SVÅRT SJUKA BARNS DRÖMMAR!

 Se filmklipp om Min Stora Dags arbete

 Fixar vi 10 000 gilla? Låt oss göra vad vi kan! Gilla Skoljobb och skicka länken vidare!

http://www.facebook.com/skoljobb

‎Dela kampanjen vidare och gör det möjligt för ännu fler att bidra och hjälpa!”🙂

╰ღ╮⊰ ❤ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒॐ ❤ ❤ ⊱╭ღ╯

╰ღ╮⊰ Skapa dig en magisk dag! ⊱╭ღ╯

Med Glädje ヅ ~ Kärlek Rött hjärta

(¯ `* ¤ .¸.¤*´¯)

. . . Anna . . .

   ჱܓ

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

