The Spectacular Life ჊

Tar rĂ€dslan i handen och hoppar đŸ˜ƒ

Posted on: 2013/01/10

Fick ett erbjudande i förrgÄr som Àr sÄ spÀnnande. Jag har sjÀlv anmÀlt mig till det och sÄ fick jag reda pÄ att jag blivit utsedd att fÄ vara med.

Wow! SĂ„ spĂ€nnande ❀

Och vad hĂ€nder…. Jo, jag hör att nĂ„gon i mitt huvud kommer upp med en massa olika ursĂ€kter som jag kommer inte ha tid, det kanske inte funkar, kanske skall tacka nej i alla fall, jag kommer inte klara det osv.

SĂ„ nĂ€r jag stĂ„r dĂ€r och blir medveten om rösten och vad den förmedlar börjar jag skratta. Den försöker fĂ„ mig att tacka nej. Hummmmm….
Ja rösten som ni sÀkert redan förstÄr Àr den inre kritikern, den som Àr formad av programmeringar sedan barnsben och i Är har jag lovat mig sjÀlv att göra mig fri.

SÄ jag bestÀmde mig för att be kritikern helt enkelt hÄlla mun och jag tar rÀdslan i handen och hoppar!!!

Det Ă€r nĂ€r du vĂ„gar slĂ€ppa taget, kĂ€nna tillit till att det löser sig som du kĂ€nner flow 😃

Magi Ă€r nĂ„got du skapar av din egna energi ❀

20130110-220334.jpg

╰ჩ╼⊰ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ âŠ±â•­áƒŠâ•Ż

╰ჩ╼⊰ Skapa dig en magisk dag! âŠ±â•­áƒŠâ•Ż

Med GlÀdje ~ KÀrlek Rött hjÀrta

(¯ `* € .ž.€*Ž¯)
. . . . Anna . . . .

2 svar to "Tar rĂ€dslan i handen och hoppar đŸ˜ƒ"

Tillit, det Àr ocksÄ mitt ledord 2013.

Kram och hÀrligt att du Àr igÄng med bloggandet igen!
Anna-Karin

Tack finaste Anna-Karin ❀

Kram ❀ Anna

Kommentera

჊ KĂ€rlek & GlĂ€dje ヅ

Följ mig pÄ Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sÀllskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

