The Spectacular Life ღ

Att sälja sig själv 😊

Posted on: 2013/08/28

20130828-095256.jpg

Ja, funderade på det 😃 när någon pratar med mig om att sälja har jag ofta sagt att det är inget för mig. Jag tycker helt enkelt inte om att sälja.
Hummm… Men så för flera år sedan gick jag en utbildning och fick ta del av ett annat sätt att se på det. Ett annat perspektiv.
Det innebar istället att rekommendera en produkt eller tjänst ~ och helt plötsligt var det inte så svårt.

Nu står jag inför uppstarten av mitt företag med arbetsnamnet ”JAG AB” 😃
Och ska sälja ”mig själv” ~ spår av gamla program, föreställningar och mönster kopplat till sälj gör sig påminda och får mig att reflektera.
Så jag använder mig av ovanstående kunskap även vad det gäller mig själv ~ jag ”säljer” inte mig själv ~ jag rekommenderar mig och det jag har att erbjuda 🙏

Tacksam 😃

Önskar att du skapar dig en magiska dag!
Vad kan du göra just NU för att känna dig med levANDE?

Härliga hälsningar Anna ❤

2 svar to "Att sälja sig själv 😊"

🙂 jag tror mkt handlar om ”vad” man rekommenderar. Att kunna stå bakom och tro på det!
Anna, du är en stark personlighet med mkt att ge! Keep up the good work you do!❤
Kram Marie

Hej fina Marie ❤

tack för att du delar dina tankar🙂 Visst är det så att det finns mycket som kan spela in, för mig har ordet ”sälj” i sig varit ett laddat ord ~ och genom att ”avdramatisera” denna laddning så skapar det frihet hos mig🙂

Ett ödmjukt tack fina du för dina ord ~ de går rakt in i mitt hjärta och jag ska vårda dem ömt där ❤

Skapa dig en underbar fortsättning på dagen!

Kram ❤ Anna

Kommentera

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 765 andra följare

Arkiv

Kategorier

