The Spectacular Life ღ

Inspirationstal inför det nya året ☆

Posted on: 2013/12/15

Så mycket magiskt jag hittar i ett flöde ~ saker flödar in i mitt liv ღ Som detta inlägg jag skapade för två år sedan – fortfarande så aktuellt idag ღ
Lyssna och njut ღ Kärlek ღ Anna

The Spectacular Life ღ

En av de mest inflytelserika entreprenörerna i modern tid som har satt prägel på en hel marknad, både som ledare och innovatör håller ett tal inför avgångsstudenterna 2005 vid Stanford University, Kalifornien.

Han delar med sig av sina tankegångar kring sin egen och andras framgång.

Vad motiverar och inspirerar oss människor?

Hur kan svåra upplevelser utveckla oss och hur använder vi den förändringen i processen att komma framåt?

Jobs lyfter fram tre avgörande händelser i hans liv som helt förändrade hans inställning och därmed påverkade hela hans karriär och liv.

Ett tal som jag känner kan rikta sig till alla människor oavsett var du befinner dig i livet.

Ett inspirationstal som innehåller mycket tänkvärt så ge dig själv en stund att lyssna på talet av en av mina inspirationskällor:

Steve Jobs.

╰ღ╮⊰ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤…

Visa originalinlägg 26 fler ord

Lämna en kommentar

ღ Kärlek & Glädje ヅ

Följ mig på Twitter

I samarbete med:

TRUE HEART EDUCATION

TCFF - The Conscious Future Foundation

bloglovin

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör som 765 andra, prenumerera du med.

Arkiv

Kategorier